Scroll ned

Opret Indsigelse

Er der sket betalinger med dit kort, som du ikke selv har foretaget, kan du oprette en indsigelse. Det gælder også, hvis du ikke har modtaget en vare, eller en betaling er blevet trukket dobbelt.
Misbrug
Det er vigtigt, at du gør indsigelse hurtigst muligt for at undgå forældelse.
Vare ej modtaget
Før du gør indsigelse, skal du have kontaktet/afklaret med forretningen, hvorfor varen ikke er leveret.
Opret indsigelse
Du opretter din indsigelse ved at benytte dette link.
Uberettiget indsigelse
Du kan se vores priser for behandling af uberettiget indsigelse i prislisten

Hvis der opstår problemer med oprettelseslinket, er du velkommen til at kontakte NETS' 'Hotline' på tlf. 72 112 035. 

DEL PÅ

Guide til oprettelse af indsigelse

Når du tilgår linket, åbnes et nyt skærmbillede, hvor du skal legitimere dig med kortnummer, cpr nummer og NemID.

Indsigelsesprocessen er opbygget, så du via en række spørgsmål får oprettet din indsigelse med den korrekte årsag og fornødne dokumentation, så sagen kan viderebehandles.

Der kan være situationer, hvor en yderligere afklaring er nødvendig, og du vil i disse tilfælde blive kontaktet af en medarbejder fra nets, som er Totalbankens samarbejdspartner på kort-området.

Kontakt os

Har du brug for rådgivning eller for at høre mere om dine muligheder i Totalbanken, er du velkommen til at kontakte os.

Kontakt