Scroll ned

Klagevejledning

Hvis du ønsker at klage over Totalbanken, skal du i første omgang kontakte din afdeling. 

Hvis du herefter fortsat er uenig i bankens behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du kontakte bankens klageansvarlige. Du kan bede din afdeling om at blive henvist eller du kan kontakte den klageansvarlige direkte. 

Find din afdeling

Totalbankens klageansvarlige er direktionen

 

Kontakt:

Totalbanken A/S
Att. Direktionen
Bredgade 95 
5560 Aarup

DEL PÅ

Alternative klagemuligheder

Du kan også vælge at indbringe din klage for Pengeinstitutankenævnet, St. Kongensgade 62, 2. sal, 1264 København K, tlf. 35 43 63 33. 

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Ved indgivelse af en klage skal Totalbankens e-mail adresse post@totalbanken.dk angives.

Kontakt os

Har du brug for rådgivning eller for at høre mere om dine muligheder i Totalbanken, er du velkommen til at kontakte os.

Kontakt