Info-service
Med Info-Service kan du få sendt en besked, når der indtræffer en eller flere hændelser på udvalgte konti. Du bestemmer selv, om beskeden skal sendes til din e-mail-adresse eller som SMS til din mobiltelefon.
Muligheder i Info-service
De forskellige hændelser, du har mulighed for at vælge mellem kaldes aftaletyper og der findes i øjeblikket følgende muligheder.
- Bruger spærret
- Visa/-dankort/hævekort spærret
- Visakort transaktion gennemført
- Besked fra rådgiver modtaget
- Indsat beløb større end (*)
- Hævet beløb større end (*)
- Saldo på konto mindre end (*)
- Overtræk på konto større end (*)
- Fondshandel gennemført (gælder dog ikke ved strakshandel)
- Nettoløn på plads i Overførselsservice (¤)
- Nettoløn på plads i Lønservice (¤)
(*) Her kan du selv vælge, hvilket beløb der gælder for den enkelte aftaletype
(¤) Aftaletypen er kun rettet mod arbejdsgivere
I tidsrummet kl. 08.00 - 22.00 sendes beskederne ud efterhånden som hændelserne opstår. Herefter samles beskederne op og sendes den efterfølgende dag.
Med Netbank i Totalbanken har du selv mulighed, for at vælge hvilke hændelser du gerne vil have sendt beskeder på via Info-Service. Det gør du via punktet Info Service i Netbanken (klik på tandhjulet øverst til højre), hvor du samtidig vil kunne se en oversigt over de beskeder der er sendt via Info-Service indenfor de seneste 6 måneder.
Har du ikke Netbank i Totalbanken kan du stadig få sendt beskeder via Info-Service, det kræver blot at du aftaler med din rådgiver, hvilke hændelser du gerne vil have sendt beskeder på.
Gebyr for Info-Service fremgår af Prisliste - Selvbetjening