Info-service

Med Info-Service kan du få sendt en besked, når der indtræffer en eller flere hændelser på udvalgte konti. Du bestemmer selv, om beskeden skal sendes til din e-mail-adresse eller som SMS til din mobiltelefon. 

De forskellige hændelser, du har mulighed for at vælge mellem kaldes aftaletyper og der findes i øjeblikket følgende muligheder.

  • Bruger spærret
  • Visa/-dankort/hævekort spærret
  • Visakort transaktion gennemført
  • Elektronisk indbetalingskort modtaget
  • Besked fra rådgiver modtaget
  • Indsat beløb større end (*)
  • Hævet beløb større end (*)
  • Saldo på konto mindre end (*)
  • Overtræk på konto større end (*)
  • Fondshandel gennemført (gælder dog ikke ved strakshandel)
  • Nettoløn på plads i Overførselsservice (¤)
  • Nettoløn på plads i Lønservice (¤) 

(*) Her kan du selv vælge hvilket beløb der gælder for den enkelte aftaltype 
(¤) Aftaletypen er kun rettet mod arbejdsgivere 

I tidsrummet kl. 08.00 - 22.00 sendes beskederne ud efterhånden som hændelserne opstår. Herefter samles beskederne op og sendes den efterfølgende dag. 

Med Netbank i Totalbanken har du selv mulighed, for at vælge hvilke hændelser du gerne vil have sendt beskeder på via Info-Service. Det gør du via punktet Info Service i Netbanken, hvor du samtidig vil kunne se en oversigt over de beskeder der er sendt via Info-Service indenfor de seneste 6 måneder.

Har du ikke Netbank i Totalbanken kan du stadig få sendt beskeder via Info-Service, det kræver blot at du aftaler med din rådgiver, hvilke hændelser du gerne vil have sendt beskeder på. 

Gebyr for Info-Service fremgår af Prisliste - Selvbetjening