Scroll ned
01.01.2019

Høj kundetilfredshed i Totalbanken

En gang om året måler Totalbanken tilfredsheden med banken blandt både privat- og erhvervskunder. I den seneste undersøgelse har mere end 1.700 kunder vurderet Totalbanken på parametre som generel tilfredshed, troværdighed, balance mellem pris og ydelser, Netbank/Mobilbank og andre digitale ønsker.

DEL PÅ

Mere information

Resultaterne viser, at Totalbankens kunder er rigtig godt tilfredse. Faktisk placerer Totalbanken sig blandt de danske banker, som har den højeste tilfredshed totalt set.

- Vi er naturligvis rigtig glade for vores kunder evaluering af vores indsats, udtaler Bankdirektør Ivan Sløk. Vi har i 2018 fået ca. 7 nye kunder hver eneste dag, vi har åbnet døren til vores afdelinger. Vores tilbud til kunderne bygger primært på en stærk personlig rådgivning og relation mellem kunde og rådgiver samtidig med, at vi stiller alle relevante digitale muligheder til rådighed. Den måde, vi driver vores bank på, er der heldigvis rigtig mange, der efterspørger, og det er jeg naturligvis meget tilfreds med. Vi vil derfor også fremover gøre alt, hvad vi kan for at leve op til vores kunders forventninger.

Kontakt os

Har du brug for rådgivning eller for at høre mere om dine muligheder i Totalbanken, er du velkommen til at kontakte os.

Kontakt