Værdigrundlag

Bankens værdigrundlag udtrykker, hvad vi forventer af os selv i hverdagen - og hvad vores kunder og samarbejdspartnere kan forvente i mødet med Banken og Bankens medarbejdere.

Personlige relationer og rådgivning er centrale i Banken. Den personlige relation gør det nemmere at tale sammen og sikrer kendskabet til vores kunder, så rådgivningen kan tage udgangspunkt i den enkelte kundes aktuelle muligheder og forventninger til fremtiden.

Det udtrykkes i Bankens slogan 'Vi kan tale om alt'.

Nøgleordene i Bankens værdigrundlag er 'Fleksibel, Initiativrig og Kompetent'. Tre ord, der definerer, hvordan kunder og samarbejdspartnere skal opleve Banken og Bankens medarbejdere.

Fleksibel - vi er indstilllede på at finde en løsning
Initiativrig - vi tager initiativet til at finde en løsning
Kompetent - vi har den faglige viden til at finde en løsning

Læs mere om Bankens værdigrundlag her.